keskiviikko 3. lokakuuta 2012

Kurvikkaat Naiset!

Iltalehden sivuilla oli tänään ihan loistava juttu, muodokkaiden naisten vallankumouksesta!


"Nautin olla minä"
Laulaja Adele sanoo, ettei ruumiinkuva ole ikinä ollut tärkeä osa hänen elämäänsä. Hän ei ole myöskään kaveerannut sellaisten "kauheiden ihmisten" kanssa, joille ulkomuoto on iso asia.
- Nautin olla minä - olen aina nauttinut, laulaja totesi taannoin Brittien Voguelle antamassaan haastattelussa.
- Olen nähnyt ihmisiä, joiden maailma pyörii vartalon ympärillä - he haluavat olla laihempia tai saada isommat rinnat - ja kuinka kuluttavaa se on. En kaipaa sellaista elämääni.

Miunkin elämään mahtuu näitä ihmisiä, ketkä koko ikänsä laihduttaa ja aina joku uusia laihdutuskuuri menossa, myönnän oon itsekkin aikavälein dietillä, mutta lähinnä vain keventääkseni oloa, mulle tulee itselle sellainen olo usein, että enkö kelpaa tällaisena kun oon, kun puolta pienemmät kun minä laihduttaa laihduttamistaan. Miten mulla voi olla hyvä itseni ja kehoni kanssa kun kaikilla muilla hullut ulkonäköpaineet. Tän samaisen asian tiimoilta on otettu edellisin tatskani..


"Vartaloni on minun omani"
Lapsesta asti esiintynyt ja parikymppisenä läpimurtonsa tehnyt Christina Aguilera on uransa aikana kokenut muodonmuutoksen ja joutunut selittelemään lihomistaan. Nykyään laulaja ei siedä levy-yhtiöltään vaatimuksia vartalon suhteen.
- Työskentelette lihavan tytön kanssa. Tajutkaa se ja tottukaa tilanteeseen, Aguilera kertoo sanoneensa levy-yhtiölleen.
- Joskus heitä pitää muistuttaa siitä, etten kuulu heille. Vartaloni on minun omani.

"Tunnen oloni kauniiksi"
Näyttelijä Christina Hendricks ei mielestään näytä sen erilaisemmalta kuin muutkaan ihmiset.
- Ruumiinrakenteeni sattuu olemaan tällainen, ja tunnen oloni kauniiksi.

"Olkaa ylpeitä itsestänne - kaiken kokoisina"
Viime viikkoina on taivasteltu Lady Gagan lihomista. Tähti on parhaillaan kiertueella, joten muutos on tapahtunut kuin suurennuslasin alla. Lopulta laulaja itse kommentoi ympärillään vellovaa kohua.
- Kunhan syön, pysyn terveenä, enkä murehdi ulkomuodostani, olen onnellinen, hän kirjoitti blogissaan.
- Minun painoni - sen nousut ja laskut - on piinannut lapsuudesta saakka. Mikään apu ei ole lieventänyt tuskaani. Mutta te olette onnistuneet siinä, Lady Gaga kiitteli fanejaan.
- Rakastan teitä ja haluan myös teidän olevan ylpeitä itsestänne, minkä muotoisia ikinä olettekaan.

enpä sano muuta kun WORD.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pensamiento kiittää viestistäsi :)