tiistai 7. huhtikuuta 2015

Mitä kuuluu Heidille?

Moikka pitkästä aikaa!

Ajattelin kirjoittaa vähän mun kuulumisia! Edellinen postaus on kirjoitettu lokakuussa ja sen jälkeen on paljon tapahtunut! 

duunin pikkujouluista!

kreikassa

Heidi ja Kreikan pulut

Sain työpaikalla "ylennyksen", ja rupesin kouluttamaan uusia työntekijöitä! Ihan mahtavaa hommaa ja tuntuu niin huikeekta, että olen löytänyt oman alani :)

Kävin marraskuussa 8-päivän lomalla kreikassa, Ateenassa! Säät nyt ei ihan suosineet, mutta nähtävyydet oli hienoja! Tuli myös jonkun verran shoppailtua. 

Kreikan nähtävyyksiä

Kreikassa

Kreikassa

Joulukuu meni töissä ja lomailin kotona Joensuussa ihanan perheen kanssa.

Maaliskuussa sitten kävin Pariisissa viikonloppu matkalla! Pariisiin mä petyin henkilökohtaisesti. Ihmiset paljon puhuu sen kauneudesta ja glamourista. Ymmärrän toki nekin puheet, kyllähän se Eiffeltorni ja notre dame, olivat kauniita paikkoja. Mutta, mut henkilökohtaisesti pysäytti Pariisissa, kodittomien määrä, kulkukoirien määrä, kerjäläiset, ulosteet kaduilla ja "slummit"-mitä oli champs elyseen ulkopuolella! Mua jotenkin säälitti se, miten kaupungin kauneus on vain yhden kadun varrella melkeinpä. Matka oli kuitenkin kiva, shoppailua en harrastanut, oli melko kallis kaupunki.

Eiffeltornia

Riemukaari

Eiffel-torni

Rakkauslukot <3


Mites mun treenit?
Salilla oon käynyt säännöllisen epäsäännöllisesti. Tänään mulla sitten loppui jäsenyys satsiin. Pitkän harkinnan jälkeen päätin, että vaihdan salia! Jatkossa tää neiti treenaa fitness 24/7 saleilla. Päätökseen vaikutti hinta ja aukioloajat.
Nyt päätin, että urheilusta tulee jatkossa taas arkipäivää, ja vähän retuperällä oleva ruokavalio myös vaihtuu terveelliseen ruokavalioon. 

Edelleen asun samassa kämpässä mihin muutin tänne muuttaessa. Olin ostamassa asuntoa, mutta jotenkin oon kovasti kiintynyt mun nykyiseen kotiin, joten asunnon osto on nyt hetken jäissä.

Mutta nyt mä lisään teille hieman kuvia! Ja jatkossa bloggailla yritän joka viikko :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pensamiento kiittää viestistäsi :)